Saturday, October 10, 2009

xtVt arinie...

Salam...

Since arinie aku n nana dapat pengecualian test Quantum Mechanics pg nie, so aku decides nak wat keje2 yang terbengkalai 2,3 arinie..

Bangun paginie,aku rasa badan aku dah semakin ok..selsema n batuk pon xde la seteruk hari sebelum nie..so,skang aku dah makan ubat,rasa much better..breakfast pon sudah.. Nak list out pe xtvt nak wat arini lak...

1. siapkan tutorial (even dateline next week)


2. prepare bahan tuk fizik tenaga

3.masak utk luch nanti (menu akan difikirkan kemudian..)

4. makan ubat + tido jap

oh ya..arini (means wiken nie la..) aku stay sorg jer kat bilik..nana balik umah..aku tgk nana pon xbaik2 lagi gak..xpela..hopefully bila dah balik sini,dah sihat ek..aku?? aku xper..g pon banyak keje nak siapkan..xbez lak balik dengan keje yang banyak nie..so,aku prefer stay kat cni jer..=)

ha,,,,lupa...

last but not least..

5. nak cari info pasal smk Raja ali..

No comments:

.:k.a.w.a.n:.