Tuesday, November 30, 2010

Convocation!!

Salam 1 Malaysia..

Oke..seperti yang telah aku janjikan semalam, arini aku nak berkongsi la kegembiraan aku dengan kamu2 semua..korang layan je la ek..



konvo aku tu sesi petang, so aku tersangatlah rushing petang tu..dengan kwn2 pon xsempat bergambar...kecik ati..paling terkilan bile course sains terpaksa dibahagi kepada dua sesi; pagi dan petang..so, tak dapat la nak berkumpul dengan semua budak fizik yang lain..so, mane yang ade je la...

tp...i'm too happy sebab dicelah2 menjadi rebutan lensa kamera..(hahahaha..ayat over..) sempat jugak la bergambar dengan Cik Zurliana Zainuddin, my best rumate ever...

sila abaikan en azman disebelah tu yer...dan juga belon spongebob yg dah terpenyek tu..
♥♥♥♥

Monday, November 29, 2010

OMG........jenuh nak membersih nie....

Salam 1 Malaysia...

Ya Allah...bukan main bersawang lagi blog aku nie..nasib baik la ade jugak yang sudi jenjalan kat sini kan..time kasih daun keladi..kalo datang jenjalan lg, jgn lupe klik2 skali..=)
correction....nnt2 sy singgah kembali ye..(^___^)

ok2...
untuk pengetahuan semua, dipendekkan cerita, sebab nak jugak cerita,alhamdulillah... aku kini dah sah bergelar seorang guru yang comel..

lepas dah berjaya interview dan ujian insak, dan jugak berkonvo (nnt aku upload gambar konvo ek..) dapat jugak aku posting sama2 dengan rakan2 seperjuangan aku di UPSI. walaupon ada jugak rakan aku yang tercicir dari penempatan ini, aku doakan dorang jugak dapat sama2 mengajar tak lama lagi..=)

Sekarang, aku menetap di Ipoh, dan bertugas di SMK Kg Pasir Puteh..kira pinggir Ipoh la..subjek ape aku nak ngajar...??belom ditentukan lagi..kemungkinan besar aku akan ngajar sesi petang untuk subjek sains.

Hari pertama aku berjumpa dengan pengetua untuk taklimat, pengetua dah bg cadangan untuk jadi guru pengawas dengan guru koperasi.... ooohhh..mampukah aku?? korang rasa aku mampu tak?? hopefully everything will be ok kan..=)

ok... later aku update lg ye...nak pegi mop n vacuum dulu pe yang patut kat blog nie...

p/s: antara persona dgn myvi...mane ok ek..


♥♥♥♥

.:k.a.w.a.n:.

There was an error in this gadget