Thursday, October 8, 2009

caught in flu~

Salam...

Semalam adalah ari yang paling teruk aku rasa..mana dengan nak struggle studi tuk dua exam lagi,nak siapkan tutorial yang mendadak jer kena submit n dalam masa sama nak kena siapkan asimen fizik tenaga..nak dijadikan cite,aku tetiba kena serangan selsema lak...aduh...idung nie keep running je n tekak lak melampau2 sakitnye..makan pon susah..putus selera.. nana pon sama..cian kitorang berdua..

petang tu gak, nana ajak aku g pusat kesihatan..huhu..lama betul nak tunggu turn..badan aku dah seram2 sejuk dah..sebaikla aku tak demam..yang beznye,dr tu langsung xamik suhu badan aku.juz tanya apa yang xkena ngan aku n chek tekak aku.tu pon lpas aku cakap aku sakit tekak sangat..sora aku memang sengau tahap gaban dah..

so,aku pon dapat ubat selsema (yg tersangatla pahit even kecik jer ubat tu), ubat kumur n ubat kulum utk legakan sakit tekak tu.. balik jer, terus kitorang makan ubat n pengsan bersama2..
bangun jer,aku terus rasa lain macam..bukan bertambah baik..makin sakit adela tekak aku nie..huhuhu...terus aku g mandi..lama gak la..nak ilangkan panas badan nie..

tetiba,man kol..huhuhu..cm tau jer..tny keadaan aku n pe aku nak makan..how sweet..hehehe.. mula la aku mintak macam2..nak roti la..tp nak potato bun..n nak sup..xmau yang minyak2..hehehe..sebaikla dilayan jer kerenah aku nie..hehehe..

tak lama lepas tu, man datang antarkan sup n roti..sedap...berselera aku n nana makan..padahal, tengahari td memang xde selera nak makan pon..pas mkan,makan ubat lg..pastu kami pon pengsan utk kali kedua..huhuhu...classic mechanic xsentuh pon..arinie baru kitorang kuatkan gak semangat study..hopefully xde la susah sgt soklan test malam nie..wish both of us luck eh...=)

No comments:

.:k.a.w.a.n:.