Saturday, October 24, 2009

UPSi.....Kisahnya Bermula diSini.....

Salam....

Malam nie..since aku takde mood nak siapkan editing thesis, so,aku amik kesempatan kumpul smula pic2 sepanjang aku kat UPSI nie...(sebenarnya ada banyak lagi..tp ni antara yang aku paling akan rindu dan igat la)...Banyak kenangan sepanjang 3tahun setengah aku kat UPSI nie...herm..gonna miss ue gUys so much=)

Kisahnya bermula disini......

Pertama sekali bila aku dapt tahu aku akan berlajar di Upsi...akulah org yang pling sedey..mahu tak,aku sorang jer tercicir dari bez fens aku..

Then, 1st day mendaftar,org pertama yang aku kenal adalah Hanis..dialah rumate aku since aku sem1 till sem2..kitorang become close bermula minggu orientasi tu. then, aku mula kenal dila..dak satu aras dengan aku di matrx dulu..cuma kenal2 cam tu jer..since no matrx kitorang dekat2..kitorang slalu dapat kelas skali..dats make us become closer and closer..

Bila sem3,Hanis xdapat kolej, so tggal aku n dila jer..ari demi ari (ayat cam dlm novel...),kitorang pon mula renggang ngan Hanis...tp still keep in touch la..banyak xtvt kitorang g skali...g Sungkai, g Genting, shopping2 kat kL, g Cameron n banyak lagi.....stat sem tu jugak,aku n dila mula rapat dengan adlina a.k.a add...add nie mula2 aku rasa agak berlagak la masal sem awal2 dulu..yela...time tu kan masing2 ngah semangat ngan matrx masing2...hehehe..


sahaBat dikala sUka dUka sEpanjanG akU di UPSi

Sem 3 jugak,aku dapat rumate baru beserta housemate baru..kak Zetta...memg bez...since aku muda dr k.zetta, k.Zetta anggap aku mcm adik die..bez..tiil now, we still keep in touch..waa..dr k.zetta single, then kapel, then engaged,then married n now...countdown for give birth...betapa cepatnya masa berlalu..

sem 4, k.zetta dok luar, so, aku dapt rumate baru..k.Ana....k.Ana pon sama bez ngan k.Zetta...masa aku kenal k.Ana, k.Ana nie tunangan org...tp tetap superb..cm budak2 n syik merapu jer..now, k.Ana pon dah bersuami....=)

bila sem5, disebabkan aku dah tak xtif dengan kolej, aku kena dok luar..sedey...planning dok skali ngan dila,add n nana..aku tak rapat ngan nana before even aku ngan nana banyak gak la sekelas..aku kenal nana pon coz we both dulu pernah jd ketua aras..then, we become rumate..nana la rumate paling lama stay dengan aku...too many memories we both share..


Rumate2 ku tercHeNta...
(Ikut putaran jam: Hanis~sem 1&2, K.Zetta~sem3, K.Ana~sem4, Nana~sem5-7)


sem7.....sem nie byk watkan org sekeliling suprise.....ntah camner la aku,dila n add boleh terjebak dengan nana, misah, mimah. sal, shake n ayu..kitorang sgt close sem nie...kalo x, masing2 bergerak bertiga2 jer...tp plan ke pD tu watkan kitorang rapat...diikuti dengan ke kalumpang, then planning program sesama, bbq, makan pulut durian, gosipping, lepak makan sesama......sekepala watkan kitorang fix each other.....korang2...aku rasa sangat bertuah berpeluang kenal ngan korang...ruginyer kita xrapat dari awal kan...kalo tak..mst lagi pening n happening....aku suke la ngan korang2 suma....!!


tEman2 yG palinG spOtiNg pernah akU jUmpa...kOrang memg sUperb..

RakaN2 sEkuliaH yanG sEntiasa mEncEriakaN idUp akU...=)

betapa cepatnya masa berlalu nie kan....7 sem tu rasa cam lama jer dulu..tp skang...perasaan tu bercampur baur...tipu la kalo aku rasa tak happy...of coz i'm happy coz no more assignment, tutorial, report experiment n presentation n thesis....but....at da same time..sad...coz tak tau bile lagi dapt jumpa dengan dak2 yg slalu jer prasan hot n gorgeous nie....

kOrang akaN akU kEnanG walaU kat mane pOn akU ada...tak saNgka cEpat bEtul masa bErlalu..hOpe kita dapat gEt alonG sesama lagi.....i'm gOnna miSs uE....(T_T)

bE a GoOd tEachEr girlS...=)

No comments:

.:k.a.w.a.n:.