Thursday, October 8, 2009

praktikal....

Salam...

harinie dah keluar senarai penempatan praktikal. macam yang pernah aku cerita dulu, aku partner dengan ad. dila pulak dengan ema.nana dengan shake, ayu dengan sal n mimah dengan misah. yang pastinya xde pon antara kami berpasangan nie yang dapat tempat sekali. aku n ad di jln ipoh,kl...dila n ema di gombak. nana n shake di batang berjuntai. ayu n sal paling jauh..nun di kuantan sana n mimah, misah di pj...herm...dapat ker kitorang semua get along sesama lagi ek..

yang pastinya, kitorang sekarang tengah survive cari umah..paling bez td, lepas je tau tempat praktikal, terus je masing2 kol parents..fb lak laju jer...

banyak jugak tempat untuk dak2 fizik batch nie..kl, s'gor, perak n kuantan..dah berpecah belah la dak2 fizik kali nie..

skolah yang aku dapat smk Raja ali..sempat jugak aku google skolah tu td..not bad skolah nya..yelakan..tengah2 bandaraya kl tu..tp..huhu..nak mencari umah sewa la yang pening sket nie..umah sewa satu hal, transport lak..kan bagus kalo ade transport sniri..hehehe


No comments:

.:k.a.w.a.n:.