Saturday, October 17, 2009

thesis oh thesis...~

Salam....

Harini mood aku dah datang..alhamdulillah...so, perjalanan membuat tesis to makin lancar.. sonok...tambah-tambah pula lepas jumpa supervisor aritu..dapat pula pinjam contoh tesis student lepas..hehehe...so...arini..aku sambung la mana yang aku dah tinggalkan aritu..lama betul nak datang mood nie..sementara mood nie ada..aku kena spent time betul2 la untuk tesis nie..its mean that this weekend i'm gonna spend my time wif my thesis.....

Herm..hopefully suma siap mengikut masa la..punyer la laz minit wat keje nie..26 aribulan nie tarikh bentang tesis nie...nervous jugak..tambah2 kena bentang in english..tp tak pe la..aku rasa tu mungkin kredit untuk aku sebab tesis yang aku wat nie pon banyak term2 english..n aku pon wat whole tesis aku ni in english..

Semalam,analisis data..susah jugak ek nak menganalisis graf nie...herm..tp,aku wat jugak..xde kopi n pasta tau (copy n paste)...suma aku taip sniri...hehehe..baru ada kepuasan kan..cuma yang aku pening skang nie..susah la nak cari review pasal topik research aku nie...banyak maklumat dari internet..jurnal n artikel xde sangat pon...tu yang aku agak risau nie..nanti kang xnampak ketulenan tu...hermmmm....

Takpe la..orang cakap,usaha tu tangga kejayaan..i'm keep searching..kalo ada,ada la..kalo tak dak..mana yang ada je la...Isnin nie nak tunjuk kat supervisor n ingat nak g lab,tambah gambar instrumen tu lagi..cam kena banyakkan je.. bukti tu.. pe pon..hopefully thesis nie sukses la...wish me luck eh...

Btw.....aku dah sihat....batuk2 je sket...tp dah totally baik dari flu....bahagianya...=)

No comments:

.:k.a.w.a.n:.