Sunday, August 30, 2009

tEsis partII

Spektrometer

Salam...

Minggu nie dah minggu kelapan dah..kejap jer kan..na tu jugak bermakna lagi 5 minggu aku kene siapkan tesis aku...huhuhu..takut lak..

Rabu lepas,aku ajak add temankan aku untuk wat eksperimen di bangunan makmal baru. awal2 lagi aku dah gtau pembantu makmal tu yang aku nak datang jalankan eksperimen.

Susah jugak rupanya nak jalankan eksperimen nie..lagi canggih objek atau alat tu,lagi complicated la nak gunakannya..huhuhu..

Nie la sampel ntuk eksperimen aku

Time separuh jalan wat eksperimen tu,aku cam blur..aku g cari pembantu makmal kat lab sebelah,tai die takde lak..so,terpk zahid ade kat lab sebelah (kelas macroteaching), aku ponmmsg die..tp aku tak sure die bawa nset tak g klas. so,aku pon msg nana yang kebetulan memang sekelas dengan zahid. sebaikla nana perasan msg aku n gtau zahid..


Yang kelakar tu,zahid yang belum start eksperimen (tgk alat tu pon belom lagi) datang la jugak..padahal,niat aku suh dia datang tu nak tny camner die gunakan alat spektrometer tu..huhuhu

Alih2..terpaksa gak la wat eksperimen tu even tak sure dapatan tu sepatutnyer camner..hahaha..adake org wat eksperimen cam aku nie ek..adoila...

Herm..terpaksala aku contact semula dr burn mintak die tlg guide aku time nez eksperimen.. wish me luck!!

No comments:

.:k.a.w.a.n:.