Monday, August 10, 2009

J.....

Salam...

Lately nie aku realize yang J selalu membelenggu aku.Dengan erti kata lain,J selalu jer cuba mendekati aku.Aku rasa malas sangat nak layan J nie. Dah la datang tak diundang.Pergi pon tinggalkan kesan yang mendalam kat aku.Nape die je yang asyik nak dekati aku??

Waaaaa...aku tak mau..aku menyampah sangat dengan J.. Plez la J.. Ubah tabiat buruk kau tu..Merosakkan perasaan orang2 macam aku nie.

Huuuu...i hate J.... a.k.a jerawat

No comments:

.:k.a.w.a.n:.

There was an error in this gadget