Friday, August 14, 2009

aku yang bOring..


Salam..

Semalam ade kelas ganti Fizik Tenaga. Herm,ganti pon juz untuk wat presentation jer. 4 group kene present dallam masa 2jam. So, Dr Rosazley pon dah limitkan 20min je for each group.. nak bagi semua sempat la kan..

tp. tu perancangan jer..Alih2 dua group je yang dapat present semalam..hehehe.. kelakar lak rasa. Dr la yang peling byak soalan tuk tiap2 group tu n beberapa org la yang aku anggap agak bersungguh2 dalam presentation nie..

Aku??? aku walaupon agak keboringan + kemalasan, tp tetap mengikuti sesi perbincangan nie. nana pun take part gak die jd presenter. so, boring2 sempatla aku snap beberapa pic..

Dr ngah bagi komen nie..

Semua ngah khusyuk dengar..

Nana ngah present nie..ktorang plan nak wat nuclear pasni..


No comments:

.:k.a.w.a.n:.