Wednesday, August 26, 2009

Partner praktikum....

Salam...

Semalam adalah ari yang sangat memenatkan bagi aku, ad n dila.. So many things to think n to do.. Dila baru realize yang dia kene present macroteaching nez week.. then, perubahan pada asimen fizik tenaga lak..banyak yang kene touch-up balik...penat.... finally..test en wan zul (classic mechanics)...

Ha...lupa laks..one more thing...partner praktikum.. Dulu kitorang dimaklumkan yang partner n tempat praktikum fakulti yang decide. Tp semalam,suddenly je dila dapat kol dari afzan,suruh gtau kengkwan lain,cari partner sendiri untuk praktikum.. herm...aku,dila n ad..3 orang..camner nak buat nie.. satu sekolah mesti ada 2org jer yang sama course.. what to do???

Waaaaa..aku sangat xsuke makes decision...menci... finaly, Dila cakap dia partner n ema..so aku n add la.. herm.. susah sebenarnya nak terima keputusan tu.. tp aku tau..one of us kene mengalah.. ekceli, aku memg xkesah ngan sapa pon aku akan dipartnerkan.. aku akan try la adapt ngan sikap org tu.. semua berlaku ngan sangat pantas. dila pon dah tetap ngan keputusan die.. so..ak pon tak tau sebenarnya apa perasaan aku. terus terang aku cakap..aku memg tak suka ngan keputusan dila..aku tau..dila pon tak mau camtu..tp..adoi...susahla..

so...inilah partner saya...nor adlina bt ali..juga merangkap rakan segosip,semalas n serajin saya serta adila othman.

depan kanan: Ema farina hasme and Adilah othman
belakang kanan: Nor adlina ali and Ummi maisarah

No comments:

.:k.a.w.a.n:.