Wednesday, August 12, 2009

Tesis ( Part I )

Salam..

Semester ni,aku kene wat tesis. Lepas jumpa dengan supervisor, beliau ( yakni Dr bUrn ) sejeskan aku wat eksperimen berkaitan ngan research yang die pon ngah jalankan (belum start lg reseach die pon ).. Terus jer rasa excited. yela..sumthing different than others..majoriti yang aku tahu prefer nak wat learning modul ngan research. so,ble dengar je nak wat eksperimen,aku rasa cam sangat menarik.. terus jer cari sampel..

ok..tu citer beberapa minggu yang lalu..minggu nie masuk minggu keenam..aku dah mula risau. petang td,terus jer aku n nana g jumpa pembantu makmal utk tanyakan radas or alat spectrometer yang aku akan guna nanti..pembantu makmal tu sangatlah membantu..bagus la die.. siap bagi aku fotostat free lagi manual lab tu.. pastu,die pon bawa aku n nana ke lab sebelah.rupanya alat spejtrometer tu baru sangat dibeli n dibeli khas tuk wat research yang berkaitan.n akulah antara yang akan merasmikan alat tu..huh..neves..yela..alat tu bukan singgit dua..die ckap cecah puluhan ribu gak la..aduh..

malam nie,aku kene studi la manual lab yang aku fotostat td..penat juga nak fahamkan satu2 nie..korg tgk je la er..




pnat tul nak fahamkan satu-satu..

Pas abiz stadi nie, aku ingat nak jumpa lg lab assistant tu..nak deal tuk buat eksperimen..cepat aku stat,cepatlah siapkan tesis aku..

wish me luck guys..=')

No comments:

.:k.a.w.a.n:.