Wednesday, August 19, 2009

Unplanned picnic.. ,")

Salam...

Life sem nie sangat bez..

Malam sabtu, aku dapat kol dari nana (aku ngah tunggu bas nak g kampus). She asked me wether aku,ad n dila nak g lata kijang x esoknye.. as bincang kejap,kitorang pon setuju nak join.. however..later,wo got bad news..picnic ke lata kijang terpaksa cancel coz xcukup kereta. so,untuk xnak mengecewakan ramai orang (ekceli 6org je)..kitorang tukar plan.. g picnic kt kalumpang je.

So, ahad, pg2 lagi aku n nana dah bangun..siap2kan bekalan makanan. kitorang decided wat nasi goreng kampung (cooked by nana), jemput2 jagung (aku wat) n sunkist (sponsored by dila).

terlupa nak take pic food nie masa ngah prepare..so,nie jela yg tinggal..

9.30 am: kitorang mula gerak. aku nek moto ngan nana. dila, ad,shake n sal naik keta..of coz dorang sampai dulu kan...

Kalumpang~here we cOme!!!

10.00 am: suma dah smpai..so, perjalanan pon bermula..memang mencabar la..orang lalu jalan mudah jer,kitorang siap lalu hutan belantara untuk cari port yang bez..

Gambar konon2 natural la..hehehe..

Siap wat jungle trekking lg..nak cari port yg bez punyer pasal..


2.00pm : langit pon gelap semacam jer..so,kitorang pon decided la kemas2,siap2 balik..

tp...aku ngan nana sempat pila menyinggah makan laksa kat kuala kubu baru.. sedap sangat..nana dah lama nak bwa aku g makan laksa kt cna.akhirnya..tercapai jugak hajat nana tu.. memang sedap la.. licin aku makan.. thanx nana.. n thanx suma.. bez picnic kali nie..even xplan pon..

tgk rupa pon menarik dah kan..rasa die..lg sedap..

p/s:hopefully dapat g pangkor end of diz sem.. (*~*!)

No comments:

.:k.a.w.a.n:.

There was an error in this gadget