Saturday, September 5, 2009

Semalam yang bEz..

Salam....

Semalam aku,nana, sal, shake n ayu g kuar makan2.. ekceli dorang semua dah lama plan nak g berbuka sama2..tp since ada jer kekangan such as transport, terpaksa la postpone jer..finally, jadi gak semalam even tak dapat mengumpulkan kesemua geng bas sekolah..

Plan asal nak g berbuka sama2..Sal,ayu n shake memg xprepared langsung la makanan tuk berbuka coz dorg bajet nak g makan terus kat kedai.. nana pulak bole lupe..aku??aku tau pasal plan nie..tp aku tak tau yang plannyer tu semalam. so,aku n nana nie siap g bazar la cari soto n siap masak2 la bile balik umah tu..paling bez..kitorang berselera makan sampai tambah2 la.. sementara sal,shake n ayu la makan ala2 kadar jela..paling sian,shake makan megi jer..hehehe

Lepas berbuka tu, suddenly nana dapat msg dr sal..kelam kabut kitorang siap2..dengan perut yang dah kekenyangan n masing2 belum mandi..9.30 baru kitorang smpai umah sal. dah lama dorang tunggu aku n nana upanyer..hehehe..sorry girls..

Now..makan time..kitorang g jalan beramai2..bez lak jlan kaki malam2 ramai2 nie.. berlari2 anak lintas jalan..hehehe..restoren pilihan malam tu: FAJAR...
aku baru 1st time g sana. nana n yang lain dah 2nd n bertime2 la..not bad..ramai gak.. yang belum makan tu orderla makanan..aku n nana order air kelapa jer.. n tak lupa kerang rebus..huhuhu..sedap giler kerang rebus kat situ..rasa cam nak mintak bungkuskan jer..tp memikirkan yang soto belum g terusik kat umah..terpaksa la control2..hehehe

Kitorang lepak situ sampai 11.30...macam2 la cite yang dibualkan..gosip tu main topik.. planning mas depanla..overall..semalam memg bez..hopefully dapat lepak camtu lagi..

~no pic la..semalam camera off...

No comments:

.:k.a.w.a.n:.