Wednesday, September 9, 2009

Terkenang semasa dulu....~


Salam...

Herm...sonok lak melayan lagu myheart kt lappy nana..watkan aku tingat zaman matrik dulu.. kmPp di hati... time tu, lagu nie lom ade lagi.. tp ade several lagu yang memg akan watkan aku tingat bez moments kat matrik macam tak tercapai akalmu, biarlah rahsia, hati terluka n teman tapi mesra...

Dulu matrik, aku sangatlah inesen..hehehe.. kalo dikuliah, aku rapat dengan kengkawan skolah dulu...wina, nadiah n liyana..kebetulan kitorang satu kuliah..memang kemana pon berempat la..time break baru kumpul ramai2..(semangat asmarianz lagi time nie).. yuli,wina,nadiah, upha, bee, farehah n ramai la...

Kalo kat bilik lak..of coz la rapat ngan rumate aku misah..besides,kitorang berdua sangat rapat ngan jiran kitorang nie..kied, ayang n hida.. Skang nie still keep in touch la...kied n ayang lama sgt aku xjumpa.. hida n misah laz sem aku jumpa dorang..beznyer...

Tingat zaman2 makan megi sesama..gosip tu fulltime la..pantang tgok orang pelik sket..siapla orang tu kitorang analisis..hahaha..petang2 riadah sesama..lepak kat tepi tasik.. baca paper kat cM, beli tket balik umah kat kepos (kedai pos), beramah mesra ngan pacik kedak (kedai kodak) n naik basikal round2 padang..

Suma nie memang tak dapat la dekat tempat aku belajar sekarang..life aku di matrik dulu memang bez...even kelas seawal jam 8 n abis kul 5..tp tak pernah rasa penat..

Rindunyer...


No comments:

.:k.a.w.a.n:.