Monday, May 3, 2010

Silibus ooooohhhh silibus

Salam u ollssss..

Ape Khabar??

Herm...aku kepeningan sebenarnya nie..
sempat tak ek aku nak abiskan silibus nie..

aduyai...


geramnye.....
napela suke sangat amik waktu aku ntah..ade je even kat skolah nie..wat la time lepas skolah ker..time rehat ke..nie tak..time kelas fizik aku jugak yang dorang nak amik pon...haish....

asyik burn jer kelas..nak wat forum la..ape la..

aku bukan tak menyokong aktiviti sekolah..tp biala kena masanya tu...
tak suke la macam nie...

hukhukhuk....



guru pembimbing ade lagi sekali nak observe..dah sibuk die tanya bile nak observe..aku pon dah prepare dah semua,nak mintak die observe esk..alih2...kelas xde pulak...

so..students....sy akan cuba ganti kelas nie..nak buat mcm mane..kalo tak, kamu semua tak sempatlah nak buat revision..



2 comments:

gooseberries said...

hee.. bersabo la yer. mesti sempat nyer..
cikgu yg seksa nak abiskan silibus,student happy jer..xde kelas..kan =)

Mr Azman & Pn Ummi said...

ha'ah akak...dorang lagi suke kalo takde kelas nie..geram betul...
(^_____^!)

.:k.a.w.a.n:.