Sunday, May 9, 2010

Contest Senyuman Paling Menawan...

Salam....

Selamat berweekend..(^____^)

First of all..aku nak gtau koarang nie..nie 1st time aku join contest. bukan ape..sebelum nie ade je rasa keterujaan nak join tu..tp, ada je kekangan yang menyukaarkan aku join contest2 nie...so, arinie, aku cuba luangkan masa untuk join contest nie.. apa yang buat aku tertarik kau memang deboom contest ni agak spesial special sebab main tag-tag pulak, jadi, dengan rasa penuh malu2 dan segan2, aku join contest ni, ok! Ni sebab my lurvely sis la tag aku ni.. hehehe. ooowh sis...u always know the beauty of me..hikhikhik.

So, inilah syarat-syaratnyer:
1: contest nie terbuka tuk semua peringkat umur. --> sangat2 yakin aku layak..
2: 1 gambar je ( GAMBAR ANDA) --> dOne
3: gambar mestilah senyum yang memang ikhlas --> senyuman aku sentiasa terpamer keikhlasan.. perasan kejap..lalalala~
4: gambar BERSEORANGAN --> silalah menilai..(^___^)
5: mestilah menjadi follower miss chentazetty --> sUdah....
6: sediakan entri khas contest ini dalam blog u all n link kan kepada miss chentazetty --> sUdah jUgak..
7: tag kan kawan2 anda minimum 4org.. make sure org anda tag 2 tau bahawa dia telah di tag --> siaP..
8: tarikh penyertaan tutup pada 20 Mei 2010 --> silalah join ek pada yang di tag tu..cepat godek2 gambar korang yang mane ade semua2 ciri2 yang dikehendaki cik chenta kite nie...(^_________^)

dan..selepas digOdek2 my picture aku...so, inilah hasilnya
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TaDaaaaaa.......~

silalah abaikan background itu.....

dan insan yang terpilih untuk meneruskan contest ini adalah....

1. my bez2 x-rumate => cik nana
2. tuan empunya mikylayna => akak sab
3. kenalan di blog => miss gOoseberries
4. juga kenalan di blog => Cik Emi

dan ini sticky pic seperti yang diminta...

saya suka senyum kerana senyuman nie kan pengubat duka..ala..lagipun..senyum nie kan salah satu rahsia awet muda..so, marilah kita senyum beramai2....(^_______^)

♥♥♥♥

1 comment:

shuhada said...

thanx wat tag! hehehe rival neh, tp it's ok.. adiah share2 kan? Weee~

.:k.a.w.a.n:.