Saturday, May 29, 2010

Happy beeeeeelated tEacher's day (◕‿◕✿)


Salam semua .

Aduhai...org dah smbut wesak day, aku baru nak citer pasal teacher's day .
so sorry...lambat sangat .
tp mst korang2 nak tau kan...mcm mane sambutan teacher's day untuk aku kan .

sebelum tu






HAPPY BEEEEEELATED TEACHER'S DAY TO ALL TEACHERS IN THE WORLD


ok..dah puas jerit dah . skarang nie nak mula cerite nie . dah sedia semua?

17 mei adalah tarikh yg dipilih oleh SEMERA untuk menyambut Hari Guru dan 17 mei 2010 jugak merupakan hari terakhir aku di sana . sedey . sangat sedey . tak terkata tau .

herm.... kami bertiga (aku, cikgu adlina n cikgu rashita ) yg merupakan ckgu praktikal disana diminta membuat persembahan sempana sambutan hari guru tu. so, setelah pening2 pikir, kami sepakat nak wat montaj pasal anak didik kami dengan diiringi lagu 'kenangan terindah' .

lepas tu, dengan penuh keayuan aku pon memanggil kesemua anak2 didik kami naik ke pentas untuk turut sama nanges nyanyi dengan kami lagu season in the sun . nie atas permintaan dorang la..nak sangat nyanyi lagu tu . alih2 semua teresak2 nanges..(T_____T)

disebabkan sambutan yang sangat menggalakkan .sebab dah wat students laen pon nanges..huhuhu..dorang mintak nak nyanyi lagi..so, kitorang ajak dorang nyanyi lagu 'Sempurna' .ditujukan khas bukan buat kami bertiga tetapi buat guru2 SEMERA .

memang persembahan tu tak plan langsung..semua pelajar berdiri dan nyanyi lagu 'sempurna' ramai2 . terharu sangat .

dan akhirnya....sesi memberu hadiah .suke . (◕‿◕✿)

mcm biase, layannnn je la ek..








♥♥♥♥

2 comments:

saya_arief said...

kami guru malaysia...
berkhidmat dan....
suda lupe..
itu je yg ingat..
hoho..

Mr Azman & Pn Ummi said...

hohoho...
makaseh arief..
terharu la kejap..sebelum terlupe lirik tu...

(^__^)

.:k.a.w.a.n:.