Wednesday, April 7, 2010

Weekend yg sOnOk gak la...(^_~)




Salam semua...

Apa khabar....??Sihat??

Hehehe...hermmmmm...nak cte ape ek arinie....











ok....tau dah nak cite ape...weekend....weekend bagi aku sangat sonok kalo dapat jalan2..hehehe..sape la yang tak suka jalan kan....weekend aritu, aku n kawan2 yang praktikal skali ngan aku a.k.a ckgu praktikal kat sekolah SEMERA nie g la jalan2 round kl....bkn men lagi kitorang shopping...

Yela...saat2 akhir mega sale...rugi la kalo orang dah wat sale tu kite tak manfaatkan kan...hasilnya, aku TERbeli dua helai baju yang sangat gorgeous dan sepasang jeans...huh....tersangatlah berpuas ati....
yela..aku bukan boros tau...cuba korang pk dan renungkan balik...bile lagi kite dapat peluang nak merasa barangan branded yg berkualiti la kan dengan harga yang sangat2 menguji keimanan aku...huhuhu...dan , cuba korang pk dan renungkan, pakaian nie bukan nye pakai buang...means, bukan nye pakai sekali jer pastu dah buang...no..no...no....
pakaian nie bole dipakai selama mana yang kte suka selagi sedap mata memandang dan selagi kita rasa selesa...so, berbaloi2..bak kata amy search tu...

dah g shopping tu, kitorang g lak tengok movie...aku la nie...tingin sangat nak tengok alice in wonderland tu...hahahaha..kelakar pon ade...perasaan TERINGIN SANGAT nie datang bile aku g mid valley ngan nana aritu...tengok die punyer banner beserta taman gergasi kt hall mid valley tu, terus rasa nak tengok sangat...so, g la tengok...bile dah tengok........








eh...korang tengok tak lagi?????ok2..pada yang belom tengok la kan....aku sejeskan, beli la popcorn banyak2...bukan ape, kalo korang rasa cam boring sket, bole korang ngunyah popcorn tu...ekceli, jalan cite die bez, menarik..ade unsur klakar, ade humanity, ada sedey...cuma kadang tu agak slow perjalanan die...geram aku tengok tikus yang gila2 tu...syik baling2 barang jer..serabut aku...tp, part len....semua bez...sedey pon sedey....sentap jap...




No comments:

.:k.a.w.a.n:.