Friday, April 23, 2010

me vS zarynn min........

Suatu petang, selesai saja sesi kelas tambahan..beberapa orang students datang berjumpa dengan Cikgu mereka yang comel...

"Cikgu........cikgu ada kakak pelakon ek.."

Dengan muka berkerut, cikgu menjawab..
"Mane ade....takde la adik beradik sedara saya yang jadi pelakon nie....."

"Alaaaaa...cikgu tipu..tak nak ngaku..ade kan..........."

"hish kamu nie....TAKDE........"

" Saya tau ade.....pelakon korea pon ade.."

Cikgu yang comel tu terus ketawa...tanpa control sedikit pon

"hakahakhak....mane kamu dengar nie...lahai......."

upanya...ini yg dorang maksudkan...



aku pon tak tahu nape aku dikatakan iras zarynn nie...
korang rasa ada ke???
kat mana ek.....



kalo kata mata tu....bole la kot...mata zarynn nie pon alaa2 besar kan..mcm aku gak la...
tp kalo setakat mata je pon...lahai...students...students...dorang perhati betul....isau aku..

hehehe...tu je nak citer ari nie....sekian...
lalalalala~(^_~)



4 comments:

siti nurkhijah said...

aku dah lama perasan tp malas nak bgtau nnt hang kembang semangkuk pulak..
kak da pun cam pelakon awan dania lupa plak aku nama apa...

NichKhun said...

aah la ade iras la.. ermm bentuk muke kot kan.. comel !

ummi maisarah said...

hahahahaha...yaka...aku tetiba rasa mcm kat awan lak nieh...

kakda mesti mcm kwn si awan dania tu kan...alaa...dia jd maid dlm cita senja permai gak..kan2...hehehe kakda = maid...memg seswai la...

ummi maisarah said...

nichkhUn: hehehe....last word tU...huhuhu...thanx (^_~)

.:k.a.w.a.n:.

There was an error in this gadget