Sunday, April 25, 2010

tAG...lalalala~



Salam ....

ha...arinie..untuk julung2 kalinya, aku nak wat tag...

dari mana aku dapat tag nie..???

ha..dari sorang blogger yang kiut miut...nabilah gerangan orangnya...

ok..apa perlu aku buat...??

1st, aku perlu pergi ke my picture dalam document aku...
then, aku perlu pilih folder ke-8 dalam list pictures aku..


kemudian, aku perlu pula pilih picture ke-8 dari dalam folder ke-8 tu..
macam nie...


then.....
aku pon show la kat korang...gambar apakah itu...
dan apekah cerita disebalik gambar itu..

ok.....gambar nie diambil semasa ari merentas desa SEMERA..korang perasan tak gambar students2 tu ngah bersabung nyawa bersemangat berlari mengelilingi tasik taman metropolitan batu nie....nape aku amik dari jarak jauh..?? ha..nie la yang dikatakan seni..hehehe..

xdela..sebenarnya, aku kena jaga check point...last check point lak tu..so, xdapat la aku follow dorang...so, dari seberang lautlah tasik lah aku amik ganbar dorang...ok..

ha...simple kan..as ABC....

so...korang tunggu ape lagi...untuk yg pertama kali nie, aku nak tag kan...korang la..yang baca entry nie..

ha....sape suh baca..kan dah kene tag...

ape lagi..mulalah selongkar document korang..tengok gambar mane yang terpilih..then, jangan pulak lupe cite..ape kisah disebalik gambar tu ye...

selamat mencuba....

(^_^)

1 comment:

nabilah_2908 said...

hye meaa...

thnks coz sudi melayan tag dr sy..hehe.. :)

.:k.a.w.a.n:.