Monday, March 15, 2010

zOom...cUti-cUti sEkolah..

Salam....

Herm..sedar tak sedar..dah dekat dua bulan aku praktikal kat SEMERA..ape yg aku leh katakan..bez skolah tu..students die sangat bez..bising tu tak yah cakap la kan..

ok..back to the en3 kali nie....cuti sekolah...

YEaY....cUti sekolah..

korang bole imagine tak dah bape lama aku tak merasa nikmatnya cuti sekolah nie..no homework lak tu...beznyer..memg cuti2 malaysia la...

cuti seminggu nie aku g umah kakda kat putrajaya tu..then on Tuesday, aku balik kedah..tu pon atas permintaan ramai..

plan asal macam nak stay je the whole week kat umah kakda nie..tp kak nadiah mintak aku balik..so, setelah tiket pergi n balik di sponsor, aku terus on jer..hehehe

tak sabar nak balik esok..korang doakan aku selamat sampai eh..

ok..pada yg masih sekolah or cikgu sama macam aku nie..selamat bercUti...(^_~)

No comments:

.:k.a.w.a.n:.