Wednesday, March 17, 2010

Anak2 sedara sayE..(^_^)


Salam...
Dah lama aku tak citer pasal anak2 buah aku kan..korang mesti tertanya2 kan..dah besar mane la anak buah aku tu kan..kan...

ok...Tahun nie kakak Farah Sufiyyah dah mula g sekolah...g pagi2 dengan dihantar oleh mama die..kul 12.15 camtu, die balik..g rumah umi die lak(babysitter die)..smpai la mama die balik keje.

Sekolah kakak tu dulu dekat je..tp skang, since kakda n family dah pindah, dah jadi agak jauh la (macam jauh sangat jer aku citer kan.padahal still dalam area Putrajaya lagi..hehe)

Kakak sekolah kat Real Kids..herm...banyak perkara baru kakak blajar..kawan pon makin ramai dah..dah makin rajin tau kakak...speaking English pon sedap je dengar..paling membanggakan..ingatan die tu..memang superb la..(mesti kakda bangga baca entry aku nie..)

Kakak pon makin aktif..nampak skang lebih independent..yela..dah kakak kan..mesti la pandai bawa diri..(^_^)

Ahmad Afiq...ha..ape pulak citer budak sorang nie...lahai..last time aku jumpa die..die dah mula bertatih..masa hantar aku g praktikal dulu..bile aku g umah kakda aritu..huhuhu...dah bole jalan..lari2..lompat2 atas sofa..panjat kabinet....heeeee...geram...


Mulut die pon dah mula petah..Ayyyah...mammmma....Attttaaa(kakak)...hehehe..tapi, bile aku suruh die sebut Acu...die macam pening..hehehe...takpe afiq..slow2 k..

Afiq aku tengok sangat aktif..ade jer keje die..tp..majuk pon bole tahan jugak...haish..ikot perangai sape la tu kan..makan kuat (tapi bagos la kan..die pon ngah membesar..)..

Muhamad Danial Harith....ha...si bulat nie..heeee..yang nie lagi la comey..ala..sape2 pon kalo baby mesti comey kan..tp danial nie laen...comey sangat2..aku rasa die nie ikut acu die masa kecik2 nie..hehehe...

Dah pandai meniarap dah Danial nie...badan pon makin tough..herm...cepat betul anak2 sedara aku nie membesar..

ok la..korang layan la pic2 dorang nie ek..thanx to kakda n unah for da pic..hehehe..




3 comments:

nun alif nun alif said...

comelnye sufiyyah!!!!! afiq pon dah bujang la,,, kalau ade anak pompuan nnt,, nak cop afiq buat jd menantu la.. hehehe.. boleh kite bersedara kan ummi...

Mr Azman & Pn Ummi said...

hehehe..i on jer..u kne cepat2 ade anak pompuan so dat afiq tak kelihatan terlalu tua utk ur daughter nanti..hehehe..

Mr Azman & Pn Ummi said...

hehehehe...sorry mama sufiyyah n afiQ...saya terlalulah xcited melihat anak2 sedara saya yang semakin membesar dan banyak akal...hihihi..peace(^_^)v

.:k.a.w.a.n:.