Thursday, March 25, 2010

ijaU itu bEndahaRa..



Salam...

Herm...arinie agak terkejar2...so, semalam macam tau2 jer aku akan terkejar2, aku dah edit siap2 gambo2 nie..

nie la ari sukan tahunan SEMERA..korang tgk la..kt tengah2 pekan tol skolah nie..nmpak jer bangunan tinggi2 tu..

malas nak citer banyak2 sebab sangat terkejar2..

tp aku nak korang tgk sumt'g...

-
-
-
-
-
-

hehehe...aku pon suprise masa memula tgk dak2 nie berbaris...senior manelah yg design pakaian dorang nie..lahai..macam cawat pon ade nie....tp comel..dak2 nie lak spoting abis la...hehehe..

nie lak khemah untuk rumah bendahara(UMAH IJAU)...aku antara yang menyumbang keringat tau...hehehe...ok tak??

alalllllaaaaa..ok la tu kan..dapat second place tau...

ha...mesti korang agak kagum kan..hehehe

pe pon..umah sukan aku johan keseluruhan untuk tahun nie..bangga la kejap..hehehe
(^_~)


No comments:

.:k.a.w.a.n:.