Monday, March 15, 2010

Salam...

Sebenarnya dah lama nak citer kat sini..dah lama memendam rasa...kt sumone nie..

quite annoying diz person nie..tp aku pon tak tau nape ak boleh gelong get along lagi ngan die nie..

ekceli aku mula kenal die pon kat upsi..sem 2 la baru kenal agak baik..g klas sekali coz kebetulan no matrix kitorang nie dekat2..so kelas pon banyak yg sama..

tp..aku tak sangka la pangai die sebegitu sekali..kalu nak classified pangai die nie..panjang jugak la en3 nie nnt..so dipendekkan citer, aku, nak tak nak, kne wat praktikal la ngan die..

ingatkan bile dah besar nie, dah matang la seket..tp, macam tu jugak..paling menyakitkan ati..sesuka ati die jer buka lappy aku..kalo buka jer..aku leh trima lagi..nie siap amik file2 aku sesuka ati die jer..bukan nak mintak..

tp Allah tu Maha Besar..mgkin Allah nak tunjuk kt aku..nak dijadikan citer, aku nmpak masa die on lappy die, folder2 n file2 aku yg aku guna untuk wat bahan bantu ngajar kt skolah nie..

haish...sabar...sabar...sakit ati..

nak marah, aku pk2..aku sebilik ngan die..kang ape kata tuan umah yg jugak ckgu kat skolah kitorang wat pktikal tu..kang..ber bab2 la cite nie pulak..terbawa2 ke sekolah ke..adoiyai..

alahai...geramnyerrrrrrr...

kalo korang, ape tindakan korang ek..hish....

sebaik pk aku ngah paktikal jer..aku macam xnak ade kena mengena dah dengan die..bukan tu jer die wat kt aku..dah banyak..tp aku jer yg saje butakan mata, tulikan telinga nie..bagi die peluang...

harap2 die berubah la...aminnnn~

4 comments:

saya_arief said...

huhu..
bersabar la ye..
saya suke main salji di blog ni..
salji dier kaler ijau..

nun alif nun alif said...

sy tau siapakah org itu!!!!

Lucy S. said...

woah! gila lah.nyampah org camtu. takpelah, ade sebab la Allah bg ujian sume ni kan :)

Mr Azman & Pn Ummi said...

Alynn: thanx..(^_^)tu la kan..nyampah giler..

na:hehehe..u kan tempat i story2..

saya_arief:hahaha..nak men salji ijau,kene slalu singgah2 la kat sini..(^_^)

.:k.a.w.a.n:.