Friday, March 26, 2010

Student's pErfOrmance

Salam....

nie rushing2 lagi...seperti biasa..

ok, macam yg aku dah jnji, nak tnjuk dorang punyer performance..

bukan ape..juz nak share jer rasa kagum ngan dorang nie..
(tapi kalo bab adiah...ari2 dorang ingatkan aku...cait..)

klas maths aku, 4D 12 orang dapat A n 4 orang failed(yg nie aku dah cuba sehabis dayaku), 4B lak sorang failed n 3 dapat A....

yg nie maths..blur seket..maap ek..

klas fzik lak...xder langsung dapat A..huhu..xper..kurang2 11 orang yang lulus...ok la kan..penat aku ngajar, terang lam bi, terang smula dalam mlayu..berbaloi la jugak kan..n xder la pulak yg dapat 0..


yg merah banyak nie..paham2 jer la kan...fizik...

ok..tu jer..adiah aku dah order dah.....(^_^)...dapat diskaun tau..hehehe..i like!!

No comments:

.:k.a.w.a.n:.