Saturday, November 21, 2009

makan..makan dan makan lagi...

Salam...

waaaaa..nak citer topik makan lak nie...

laz....herm..laz 2 weeks kot...wakakaka..lama giler citer nie..tp tetap nak story gak kat sini..

ok...start from the beginning back..


laz 2 weeks, on thursday nite...de day dat we sat for out laz paper..ha, kak nisa n kak zuli (my housemate) ajak aku n nana g makan kat Danga Dusun Bay..

so, dengan penuh keyakinan aku and nana terus jer setuju..

yEay...

sepanjang 7 sem aku kat UPSI nie..xpenah pon g situ..ade jer citer2 yang tak bez aku dengar pasal Dusun Bay nie..so, bila dah ada orang ajak..aku terus jer on..

Suasana kat citu not bad..korang bole pilih sama ada nak lepak2 dekat wakaf kt luar yang open air or kt kawasan yang berbumbung..

banyak menu disediakan..sate ade,western pon ade....

finally, itorang decided nak lepak kat dalam jer since malam tu macam panas semacam jer n pilih western food...

menu standard kitorang pilih; grilled chicken chop with blackpepper sauce n fish n chip..

so, korang enjoy da pic k..

fish n chip kak zuli

our chicken chops...so hungry n the taste was damn good..

penuh kepura-puraan..hehehe

nana seems so hungry n me look so weird..hahaha

as the conclusion...western food die memang sedap..sampai aku ajak man lak g sana n wat2 cam xpenah g..hehehe...(nie pujuk die makan kat situ gak punyer pasal..terpaksa wat ayat kesian..)

peace dear...(^_^)v

No comments:

.:k.a.w.a.n:.