Thursday, November 19, 2009

nak cari umah sewa...nak cari umah sewa....

Salam....

arinie aku nak citer pasal umah sewa..

hermmmm...
since semester depan aku dah nak praktikal..and the best part is aku akan praktikal di smk raja ali, jln ipoh,kl..so, aku kena la mencari2 umah sewa..

so, minggu nie..dah alang2 g umah kakda, and my mum pon ada..so kitorang pon g la survey2 umah and sekolah tu..

hadoilaaaa....
bkn main susah nak mencari umah sewa kat area2 citu..dengan ujan yang tak putus2..
penat jugak la kitorang pusing2...sebaiklaada driver yg sgt sporting...hehehe..sape lg kalo bukan abg ipar aku...

tp....kitorang pulang ngan tangan kosong gak..tak jumpa2 pon umah yang nak dsewa..

tp, pagi nie..aku dapat kol dr kwn aku..merangkap sleeping partner aku time praktikal nanti...

ha....agak2..good news ke bad news ek..













mesti la...

GOOD NEWS

hehehe...suke3..

dapat gak umah sewa..even agak jauh la dari sekolah tu..tp tu jer yang kitorang mampu cari pon..so..terima jer la..tuan umah tu lak..dengan kuasa veto yang ada..telah menitahkan kami membayar sewa umah untuk bulan 1st tu selewat2 nyer esok...pe la tuan umah tu...musykil aku..

tak pe la...esok pon esok la..

so...sebagai kesimpulannya..pas nie aku tak der la nak mikir dah pasal umah sewa nie..since dah jumpa umah nye..hopefully everything will be ok..

(^_^)

No comments:

.:k.a.w.a.n:.