Saturday, November 14, 2009

~eNd of stUdEnt's lifE~



Salam....

Ekceli khamis ritu laz paper aku..tp memandangkan too busy kemaskan barang2 (since kakda cakap nak datang amik arini)..tak sempatla nak share kat sini..

so, aku pon mengumpul segala kudrat kemaskan barang2...

and...

hasilnye...dkt 9 kotak jugakla barang2 aku...dasat kan..

so, lepas selesai semua, dapatla aku spent time depan lappy nie..ada keja lagi yang belum setel nie..tesis.....waaaa...need some more final touch before submit cds diz monday..then, wait for da final taklimat dis friday..saturday berpoya2..n sunday..GOING HOME..

waaaa...


nez sementer i'm gonna be a lecturer teacher..


ade rupa cikgu tak ek..


xkesahla cikgu praktikal ker..yang penting..aku dah tak de homework, assignment n the bez part is no more exam...bez nyer..

laz paper aritu paper quantum mechanics..the toughest paper aku pernah belajar la sepanjang aku bergelar pelajar nie..
belajar perkara yang kita tak nampak..can u imagine that?

finally....its over..


i'm too happy for that..lalalalala


laz day kelas en wan nie

No comments:

.:k.a.w.a.n:.