Saturday, November 21, 2009

Saye sedEy (T_T)..tp saye maU epi (^_^)

Salam....

haluuu guys...

herm...arinie..21 nov...sorang demi sorang housemate aku balik umah masing2...tinggal la aku..sebaikla ade lagi dak2 umah yang ada taklimat praktikal sampai petang esok..so, tak de la aku boring sangat kan..

herrrrrrmmm....

nie nak cita nie...tapi, aku rasakan...korang2 yang membaca nie mesti quite boring kan..coz lately nie n3 aku kurang pic n ade lak yang babling jer can without pic....

ekceli....untuk pengetahuan orang la kan..yang tak mo tahu pon kena tahu gaks....handphone aku ada pada my dear..n camera aku ada pada my sis..so..aku sebatang kera kara la sekarang nie...

still mood nak bercerita tapi takder pic...
ade la pic..tp tu la....takder alat untuk snap pic nie....banyak tau pic aku nak kongsi2..

nie...aku ader dapat adiah dari dila n nana tanda friendship kitorang kat upsi nie..semalam dila dah balik..pagi nie nana lak...adiah2 yang aku bg kat diorang tak dapatla aku snap unless aku g kedai tu semula n mintak permission nak snap..hehehe

agak2 bole ka camtue...

ok3...enough umi...back to da topic...

even masih dalam mood sedey..(T_T)...tapi still happy...

yeay....petang nie nak jumpa MY DEAR...lama banget tak jumpa die tau..

okes..nak kemas2 pe yang patut...

nanti citer lagi ek...


BABAI..




No comments:

.:k.a.w.a.n:.