Wednesday, November 4, 2009

eXam....the final onE...(^_~)


Salam....

Esok aku dah start exam..sem nie ade 4 paper jer..tp..memang tough la...sebaikla ade lecturer yang sangat concern...bagi hint sket kat kitorang..kalo tak..jenuh jugak nie...

laz paper lak ari khamis depan..so, minggu depan adalah minggu kamikaze aku la....waa....macam la a kamikaze sgt...selagi ade lappy nie...cam sambil nyelam minom air la...hehehe...


khamis depan nie jugak secara rasminya aku dah xkan duduk kat dewan exam lagi dah (tu pon kalo tak sambung belajar dah..huhu)..tp niat di hati nie memang nak sambung blajar lagi...doa2 kan la yer....

ha..berbalik pada tajuk n3 nie..aku agak teruja la sebenarnya...bukan ape...selalu, abiz exam memang raya la..tp next sem ade lagi exam...tp utk sem nie..next sem dah xder exam..juz perform very2 well utk praktikum nnt jer la.....suke3.....hehehe....

okla...nana dah ajak makan..so..nak g makan..banyak g yang belom cover nie..

so...doakan kejayaan aku eh kengkawan(^_^)


1 comment:

haidaaero said...

hai..sy ad wat promotion mobile keychain..jemputlah singgah

http://feltwishes.blogspot.com

.:k.a.w.a.n:.