Tuesday, January 26, 2010

mE....a cUtE tEachEr

Assalamualaikum...

Selamat pagi sEmua...

hehehehe..beriakan...sebenarnya belom pon stat mengajar..sajer jer wat students ternanti2..hehehe

sebenarnya dua minggu pertama nie aku wat rOs (rancangan orientasi sekolah) dlu...lepas nie...awal februari barula aku stat ngajar,,,dapat subjek fizik and math form 4..herm..hope suma ok la kan...(^_^)

ekceli aku sangat xsabar nak wat pktikal nie...tp bila mikirkan bakal di observe..huhu..terus rasa serabut..(T_T)

ok la..alang2 wat ros nie kan..ade la pic2 yang aku amik..promote skola nie sket..

aku pktikal(untuk yg keberapa kali ntah la kan aku gtau korang)..di SMK Raja Ali..a.k.a SEMERA..

students die??herm..biasala..ada ok, and ada yg xbape ok..lumrah kan..

so..tgk jer la..panorama skolah...

Perhimpunan skolah..nie 2nd day..sebab ari first xsempat turun assembly tu..hehehe

nie la lab yg slalu aku lepak..sebab ade wifi..hehehe..tp pembantu mkmal nie kerek sket..huh

bilik darjah paling cantik nie..kleas f3..hehehe..xkan la nak tunjuk yg xcantik2 kan..

No comments:

.:k.a.w.a.n:.