Saturday, July 11, 2009

sem baru.....

salam....

sem nie aku dah sem 7..maknanya,sem depan aku akan tinggalkan tanjung malim nie n g praktikal kt skolah...herm...macam xpercaya pon ada..yela..dul,masa mula2 daftar masuk uPsi nie,macam banyak jer 8sem tu..4tahun nak blajar kt uPsi nie..fuh... tp skang nie...ha..dah nak g praktikal lak..

sem nie gak aku wat rekod ak senirik..org len suma dah daftar masuk,ak lambat 2ari...ari rabu bawu aku g klas... tp tu bkan bermakna aku sajer2 xmo g klas... ekceli,aku kena g test jpj ari slasa tu...alhamdulillahla...suma bejalan lancar..huhuhu...org len suma dh berlesen kan..aku jer yang lmbat amik..

time aku g daftar nk blajar mandu tu,aku tgk cam aku jer yg lahir thun 80-an...dak2 len nie kebanyakannya lahir thun 90-an dah...hehehe..means that aku la agak berumur kt ctu..hehehe..
tp xkesah le..peduli aper kan..bak kata mok aku la kan..

ha...citer pasal sem baru nie..minggu 1st nie pon dah ada klas tambahan n test..memg agak strugle la sem nie...kene wat microteaching, tesis lg,projek lg...herm..mampu ker aku????
hopefully mampu la kan..result kene gempak...dah laz sem nie..

so,azam aku...xmo la stadi hard sgt...tp smart...sempat laie plan nk g PD mggu dpan..so..tggu la citer aku seterusnya lak sal PD nnt....;)

1 comment:

nun alif nun alif said...

PD!! x sabar nye!! ummi nak sponsor org mkn pagi,, mkn tghr,, mkn mlm jgak kan??? yee peee!!!

.:k.a.w.a.n:.

There was an error in this gadget