Thursday, July 16, 2009

serabut....

herm....aku rasa baru minggu kedua,tp keje dah mula membelenggu aku skang nie..banyak pula assignment aku nak kene ciapkan dalam masa terdekat nie..td, g lab TFP(class microteaching) ktorang dah mula agih tugasan presentation..aku...ha..minggu depanla aku kene present.. so,skang nie aku kne mula mencari2 maklumat n sediakan slaid.aku sebenarnya tak suka present nie..bukan apa..aku tak suka perasaan aku nie bila time nak present..mula la nak seram sejuk,nak sakit perut....suma datang skali time tu..camner ek nak tingkatkan confident level ie??

skang nie..dalam masa yang sama gak aku kene jalankan tesis aku..aritu konon2nya nak wat modul learning courseware...pastu...cam susah jer lak,aku change mind and decides nak wat learning modul hardcopy... dah siap cari bahan n sediakan proposal,aku g jumpa supervisor aku... bila dah jumpa lak, dia suggestkan aku wat eksperimen...cara die bg opinion tu wat aku impress..menarik n lain sket la...yela..aku realize yang agak ramai la kengkawan aku yang mula decides nak wat leaning modul hardcopy nie..so,mesti la saingan tu agak ramaikan.. better aku wat eksperimen nie..

so,aku dengan muktamadmadnyer akan wat eksperimen...bahan dah ada.tinggal nak uruskan time lab jer dengan lab asisstant tu..hopefully suma ok la kan...kene siapkan suma on time..

tp...aku serabut lagi nie...

No comments:

.:k.a.w.a.n:.