Saturday, January 15, 2011

mY 1st GiveAway in 2011(^__^)




Salam semua !!
Miss badly berblogging ni.. sory tak sempat nak mengUPDATE blog nie. so, since esok cuti umum, aku mengambil kesempatan nak cover semua story yang aku saje tunggakkan untuk tahun baru 2011 nie..

Oke, berbalik pada entry, entry nie adalah entry pembukaan untuk blog "mEaa pUnyer liFe" bagi tahun 2011 nie yang berupa GA. Thanx kepada my lurvely sista sebab tag saye !!

Untuk pengetahuan u olls, nie first GA yang aku join tau !! (fine, sila sengih beramai2) Bukan tak de yang mengajak, tetapi waktu aku yang sangat terbatas menghadkan la aku untuk join GA yang blogger2 anjurkan. so, dah ade masa n peluang nie, aku grab je la kan. mane la tau, rezeki di tahun baru kan..
angkat kening sikit (^____^)

GA nie dianjurkan oleh fieza since her elder sis is getting married.
Yang nak join, boleh baca syarat kat bawah nie..syarat2nye senang saje :

Uolss hanya perlu buat entry bertajuk "My 1st GiveAway in 2011"

Letak banner GA
yang dekat bawah ni..letak dalam post entry dan jugak sidebar
uolss..


Tag 3 orang..make sure yang kena tag tu tau oke..nak tag lebih 3 orang pon takpe..macih banyak2..
so, aku tag

nana comel
my kazen ijah

norshakeela

Follow blog fiezah sebab senang kan nak tau pasal perkembangan beliau (ayat mengampu nie..lalala) dah follow, selitkan id sekali ye !!




♥♥♥♥

.:k.a.w.a.n:.