Thursday, January 20, 2011

weee...



Salam 1 Malaysia !!

Selamat Hari Thaipusam pada yang menyambut. Yang mana bercuti, selamat bercuti. so, ape korang buat arini??

aku terpaksa cancle segala plan nak g cuci2 mata sebab belom siapkan buku rekod kedatangan pelajar lagi..bile masa semakan rekod kedatangan tu dah dipendekkan pengetua, baru tau takot..hehe

oke, tak mau cite pasal keje, kite cite pasal makan nak?? sape nak angkat keyboard oke .

pagi nie, seawal pukul7, aku dah bangun. semangat betul nak g breakfast. padahal pkul 8 baru nak kuar.. so, aku dan housemate2 aku (wahy n amy) gerak la menaiki wut wut..
(suspen tak wut wut tu ape..nanti aku story kat entry laen oke..)
nie la amy dan wahy..yg belom mandi haha nnt aku story pasal dorang pulak ek

tempat breakfast yang kitorang nak g tu sebenarnye warung tepi jalan jer. pkul 6 dah buka..sebabnye warung tu tepi jalan je yang sangat sibuk. encik2 pemandu lori rajin jugak singgah breakfast kat situ..

memang sedap sangat. menu yang ade bukan nasi lemak je, tapi ade me kari (aku penah cerita kat entry sebelum nie), me sup, kuey teow kerang goreng, me hailam, char kuey teow n me bandung.. korang sila jangan konpuis oke..nie memang menu untuk breakfast. semuanye makcik tu goreng time tu jugak. so, sangat sedap, panas dan sedap. haha !!




♥♥♥♥

No comments:

.:k.a.w.a.n:.