Monday, July 18, 2011

Salam u olls..

Omg..sedar x sedar,ni dh masuk 4 mggu berturut2 ak ada xtvt dgn skolah tiap2 sabtu.no wonder la kpala ni makin sakit,badan makin panas..xcukup rehat upanye..

Mggu petama slepas pjumpaan waris:larian 1murid 1sukan.bkn murid j blari,ckgu pn kne jugak u olls..

Mggu kedua: perkhemahan perdana koko.dh tu,kne pulak jd penolong kem komanden. Comfirm la memang x duduk diam kan sepanjang perkhemahan tu.nnt aku godek2 gambar tunjuk u olls ek nnt.

Mggu ketiga: majlis anugerah cemerlang ¤ rombongan ke taiping~kuale
yg ini paling penat.mana dengan sepanjang majlis,kena menatang dulang yg penuh dgn hadiah,kemudian esoknya pagi2 lg betolak ke taiping jd guru pengiring.tapi seronok.dapat pegi zoo

Mggu keempat: xpdc gua tempurung..gagaga..cuak jugak nk masuk gua tu,tapi aku suka..nnt aku tnjuk gambar ek..nk kene godek2 arkib dulu..hehe

ok,jumpa lg u olls

p/s:bkn x ade cikgu lain dah kt sekolah tu,tapi,smentara bujang n muda ni,saje aku menggedik kumpul pengalaman..

♥♥♥♥

No comments:

.:k.a.w.a.n:.