Monday, June 28, 2010

gud n nOt rEally bad news.....

Salam 1 Malaysia semua..

Herm..

simple jer entry arinie..coz mata dah berat pulak..

i have 2 news that really wanna share wif u olls..
one gud and another one is bad...ekceli, not really bad la...

ok, lets talk about bad 1st..
again..its about KONVO...
ok, sekarang dah dapat confirmation..konvo aku will be held on 12 okt 2010.
so kepada sesiapa yang berkenaan, silalah block date tu ye...
and borang posting beserta penempatan posting pon dah aku isi dan hantar..
online je pon kan..hihihi..
skarang, hanya berdebar..ok tipu... sebenarnya sangat3 berdebar nak tau keputusan penempatan tu beserta panggilan untuk di interview..
around 12 julai - 23 julai keputusan akan dikeluarkan..
so, juz wait la...hukhukhuk..

and.....

the gud news is....

herm....

aku dah dapat keje..

yeay....jom lompat sesame oke..

yippi..sonok sangat..even gaji takde la seberape..
tp, makan aku balik mkan kat umah, g keje pon jalan kaki jer..
hehehe..dekat sangat ngan umah aku..

keje ape...?

ha..keje kat kedai buku...tapi, aku bahagian fotostat...
herm..aku ingat sempat la berangan2 ke, duduk2 baca buku2 tu ke..tapi, tak sempat langsung..
ade jer orang datang nak fotostat itu ini..
sehari keje 8jam...tapi sonok...ade pitis..
bole shopping2..

so, esok ari ketiga aku keje..
masuk kul 10 pg....
jadi, mau tido la sekarang nie..
coz, must be a lot of work for tomorrow...

so, till then,,nite semua..


*hahaha..maap yer..mcm nak cite seket jer td,,tp sedar2 agak panjang juga celoteh hamba...=)
♥♥♥♥

No comments:

.:k.a.w.a.n:.